זה בסדר אם אני אלך לפסיכולוג בזמן שאני ברשימת המתנה לפסיכולוג בבית חולים?
כאילו אני ברשימת המתנה כבר מעל חודש לדעתי ואני שוקל לבקש מאמא שלי פסיכולוג (או אפילו פסכיאטר) לבנתיים אבל אני לא יודע אם זה בסדר וכל זה (כבר הייתי אצל פסיכולוגית לפני אבל היא לא כל כך עזרה לי)