2 תשובות
אם את אומרת שאת נראית אותו דבר אז כנראה שהאופן שבו ראית את עצמך בעבר שונה מהאופן שאת רואה את עצמך היום
כמה מתחילים איתך זה לא מדד.. יכול להיות תקופות שיותר או פחות כי פשוט זה תלוי איפה את נמצאת ועם מי.
אבל ממה שאני מבינה פה אולי את משדרת פחות בטחון עכשיו, כשבטחון בסוף מאוד משפיע. גם על החזות ונראות.
אבל ממה שאני מבינה פה אולי את משדרת פחות בטחון עכשיו, כשבטחון בסוף מאוד משפיע. גם על החזות ונראות.
באותו הנושא: