4 תשובות
אמאלה התאהבתי. סברינה מושלמת מה אכפת לי אם אתה בן או לא. אבל שאפל מעצבנת אותי. תנסה תשמע גם אוליביה רודריגו
אנונימית
אני כמוך
יש לנו טעם טוב חחח
יש לנו טעם טוב חחח
אנונימי
מה הבעיה עם סברינה יש לה אחלה שירים
כאילו רצחת מישהו, כולה מוזיקה
באותו הנושא: