14 תשובות
מה לעזאזעל
לא לא ולא
נופ
אנונימית
שואל השאלה:
ולמה לא?
ולמה לא?
אנונימי
כי הוא הומו
כי זה נשי ומוזר
אנונימית
שואל השאלה:
^^זה שהוא אוהב ללבוש טייץ זה לא אומר שהוא הומו
^^זה שהוא אוהב ללבוש טייץ זה לא אומר שהוא הומו
אנונימי
טייץ וחוטיני וזה ממש כן לב ליבי וזה בסדר להיות הומו
שואל השאלה:
להיות הומו זה לאהוב בנים ללבוש טייץ וחוטיני זה ללבוש משהו שנוח וכיף ללבוש
להיות הומו זה לאהוב בנים ללבוש טייץ וחוטיני זה ללבוש משהו שנוח וכיף ללבוש
אנונימי
איך זה נוח לגברים לב ליבי
שואל השאלה:
מה ההבדל שיש זין ואשחים באמצע בטייץ זה אותו דבר אבל חוטיני יש כאלה עם מספיק מקום לתפוס את הביצים והבולבול
מה ההבדל שיש זין ואשחים באמצע בטייץ זה אותו דבר אבל חוטיני יש כאלה עם מספיק מקום לתפוס את הביצים והבולבול
אנונימי
האמת שכן.
לא הייתי יוצאת איתו בגלל זה דווקא, אבל אם יש לו לב טוב ותכונות טובות ויתר הדברים שמחפשת.. אז שילבש בבית מה שנוח לו! נשמע דווקא חמוד, הוא יוכל לחלוק איתי חח
לא הייתי יוצאת איתו בגלל זה דווקא, אבל אם יש לו לב טוב ותכונות טובות ויתר הדברים שמחפשת.. אז שילבש בבית מה שנוח לו! נשמע דווקא חמוד, הוא יוכל לחלוק איתי חח
אנונימית
כן לא היה מפריע לי
אם הוא סטרייט או בי
והוא סבבה והכל ובכללי אני אוהבת אותו
אז זה לא משנה לי מה הוא ילבש בבית
אם הוא סטרייט או בי
והוא סבבה והכל ובכללי אני אוהבת אותו
אז זה לא משנה לי מה הוא ילבש בבית
באותו הנושא: