4 תשובות
שואל השאלה:
יש לך המלצה של טיפול? לקחתי כמה ולא עזר. רק המחשבה שלהיות על הכביש גורמת לי ללחצים בחזה במיוחד פה שהנהגים בישראל חסרי סבלנות לחלוטין
יש לך המלצה של טיפול? לקחתי כמה ולא עזר. רק המחשבה שלהיות על הכביש גורמת לי ללחצים בחזה במיוחד פה שהנהגים בישראל חסרי סבלנות לחלוטין
אנונימי
וואלה אחי היה לי hydroplaning בכביש רטוב ולא קרה כלום אבל לא נהגתי איזה שבוע בכלל
תעבוד על זה בקטע רגשי תעבד את מה שקרה לך אם אתה צריך לך לפסיכולוג
תעבוד על זה בקטע רגשי תעבד את מה שקרה לך אם אתה צריך לך לפסיכולוג
אנונימי
תבין שלא אתה אשם, לא אתה עשית את התאונה, ותאונות קורות אין מה לעשות, צריך להיות זהירים, מאמינה שהזמן יעשה את שלו, תנסה להיות רגוע ולחשוב חיובי וכמובן תהיה ערני בכבישים
זה ממש מובן
קרה לי משהו דומה
לדעתי טיפול cbt או לקחת כמה שיעורי רענון עם מורה לנהיגה נחמד יעזור.
יש מורי נהיגה שממש מומחים בזה
כל הכבוד על המודעות והכי חשוב לנהוג בביטחון כדי לא לסכן אף אחד בדרך
קרה לי משהו דומה
לדעתי טיפול cbt או לקחת כמה שיעורי רענון עם מורה לנהיגה נחמד יעזור.
יש מורי נהיגה שממש מומחים בזה
כל הכבוד על המודעות והכי חשוב לנהוג בביטחון כדי לא לסכן אף אחד בדרך
באותו הנושא: