3 תשובות
אני אז קניתי את שלי ברנואר והייתי איתם כמה חודשים טובים אז בהחלט ממליצה לא יודעת אם עוד קיים שווה לבדוק
אנונימית
יש באלי אקספרס ובכללי יש מלא חיקויים במקומות בארץ כמו עכשיו גלי,סקופ וכאלה בסגנון
אנונימית
אמזון