3 תשובות
לבת זה דיי רגיל אוולי ממש קצת נמוך...
אני 1.50 ועולה ל-ט', את באמת די נמוכה אבל לכל אחת הקצב שלה וגם אין שום דבר רע בלהיות נמוך (:
כן! את עוד תגבהי