6 תשובות
לא
אבל זה יעשה את השיניים שלך יותר קדימה
לא..
זה יבליט את הבטן יותר אם תאכלי הרבה >.<
הן יתכווצו והלשון שלך תכאב. את גם תשמיני מכמות הסוכר וספק תחלי בסכרת ותאבדי מכושר התפקוד המיני והמנטלי.
*smile*
לא, וזה גם לא משהו לשיניים.
לא, אבל את יכולה למרוח יותר אודם לדעתי, זה יבליט.