4 תשובות
זה סבבה אח שלי
לפחות יותר טוב משלי חחח
זה לא רע! הייתי משפר את פיקוד וטיפול באדם :)
הם בסדר הם לא חוסמים לך יותר מדי דברים, הייתי משפר פיקוד וטיפול באדם כדי שלא ישפיע לך בהמשך אם תרצי קצונה
באותו הנושא: