7 תשובות
כמישהי שנולדה ב2010 הייתי בהלם כשגיליתי שאנשים שיש אנשים שנולדו ב2014
חחח זה קשה להבין אחי.. דור אלפא האלה
אני לא מאמין שהם קיימים
כן, אני למשל
כן...
מסתבר שכן
גם לי היה קשה להפנים את זה
גם לי היה קשה להפנים את זה
אני נולדתי ב 2024
אנונימי
באותו הנושא: