7 תשובות
כמישהי שנולדה ב2010 הייתי בהלם כשגיליתי שאנשים שיש אנשים שנולדו ב2014
חחח זה קשה להבין אחי.. דור אלפא האלה
אני לא מאמין שהם קיימים
כן...
מסתבר שכן
גם לי היה קשה להפנים את זה
אני נולדתי ב 2024
אנונימי