7 תשובות
אימלה אף אחד לא ענה תשובה
תשובה : הכול לפי המתבונן
תשובה : הכול לפי המתבונן
שום דבר בעצם לא קיים
נו ואיך יש שלג באוורסט אם הוא מעל העננים?
לא הכל מובן פה.. עולם מוזר
לא הכל מובן פה.. עולם מוזר
ימין ושמאל זה לא באמת כיוונים במונח מדעי זה סתם צורת הסתכלות על כיוונים שבני אדם המציאו כדי שיהיה קל לתקשר עם אנשים
השיטה של אשכרה לעקוב אחרי הכיוונים קיים זה צפון דרום מזרח מערב אבל זה פשוט משמעותית יותר קשה לעקוב אחרי הכיוונים האלה אז בשפת יום יום אוהבים להשתמש בכיוונים של ימין ושמאל סתם כעניין של נוחות
השיטה של אשכרה לעקוב אחרי הכיוונים קיים זה צפון דרום מזרח מערב אבל זה פשוט משמעותית יותר קשה לעקוב אחרי הכיוונים האלה אז בשפת יום יום אוהבים להשתמש בכיוונים של ימין ושמאל סתם כעניין של נוחות
אנונימי
שואל השאלה:
יענו אם הופכים את התמונה או רואים משהו מהצד השני אז הימין הופכת לשמאל ושמאל לימין
יענו אם הופכים את התמונה או רואים משהו מהצד השני אז הימין הופכת לשמאל ושמאל לימין
אנונימי
כאילו שהקומוניסטים היו כלכך שמאלנים שבסוף הם היו ימנים?
בחרו בשמות "שמאל" ו"ימין" בגלל אנשים שפיזית ישבו בימין ובשמאל של האולם של האסיפה הלאומית של צרפת.
באותו הנושא: