7 תשובות
אני מעדיף מזרחית ובכל מקרה הטעמים באמת מגוונים אין לך מה לחשוב על זה יותר מדי
..... התשובה נמצאת בשאלה נראתי
הכל זה עניין של טעם , אני מעדיף מישהי יותר בהירה ולבנה אבל יש לי חברים שמעדיפים מישהי מזרחית , בכל מקרה זה מה שקיבלת ותמקסמי את הפוטניאל שלך
וואלה זה לא נכון בכלל
כל עוד את נראית טוב בעיניהם את הטייפ שלהם. פשוט הרבה בארץ נוטים לאהוב את המאפיינים האלה בגלל שזה פחות נפוץ כאן אבל זה לא בהכרח הופך אותן ליותר יפות, הייתי אומרת שזה תלוי יותר במבנה פנים והרמוניה יותר מהצבע עצמו.
יכולה להעיד שאני מזרחית שחומה יחסית והתחילו איתי הרבה יותר גברים מהחברה האשכנזיה שלי
זה לא תחרות אני פשוט באה להמחיש כמה זה באמת לא קשור
כל עוד את נראית טוב בעיניהם את הטייפ שלהם. פשוט הרבה בארץ נוטים לאהוב את המאפיינים האלה בגלל שזה פחות נפוץ כאן אבל זה לא בהכרח הופך אותן ליותר יפות, הייתי אומרת שזה תלוי יותר במבנה פנים והרמוניה יותר מהצבע עצמו.
יכולה להעיד שאני מזרחית שחומה יחסית והתחילו איתי הרבה יותר גברים מהחברה האשכנזיה שלי
זה לא תחרות אני פשוט באה להמחיש כמה זה באמת לא קשור
זה ממש לא של כל הגברים, טעם זה משהו שמשתנה בין האנשים, יש המון גברים שהטעם שלהם מזרחיות את פשוט לא רואה אותם כרגע כנראה
יש ויש אל תכלילי
זה ממש עצוב שבטחון של נשים תלוי בגברים
אני גם חסרת ביטחון בזה שאני מזרחית אבל לא בגלל גברים
תעבדי בינתיים על האופי שלך במקום העדה שלך כי את לא יכולה לשנות את זה
אני גם חסרת ביטחון בזה שאני מזרחית אבל לא בגלל גברים
תעבדי בינתיים על האופי שלך במקום העדה שלך כי את לא יכולה לשנות את זה
אנונימית
באותו הנושא: