9 תשובות
שואל השאלה:
למה לא?
אנונימית
כי השכר הממוצע בישראל נמוך ממה שהוא עושה בחודש כפרה זה קצת לא הוגן גם על נטו שכר שזה מה שאת מחפשת בו ככה זה נשמע
וואו אני מתביישת להיות חלק מהנשים בעולם הזה
הגיוני