תשובה אחת
כדאי לך לדבר אם חברה טובה, לקבוע איתה ( אני יודעת שזה שעה יחסית מאוחרת ) או אפילו לעשות מלמצת ווידאו בסקייפ איתה, תהני איתה... להיות אם חברות תמיד משפר את המצב רוח ): אם את בקטע של לבד אז אני מציעה לך לראות סרטי קומדיה, סרטונים מצחיקים, להזכר בדברים מצחיקים.. אם קרה לך משהו כ"כ נורא אני מציעה לך לשתף מישהו, זה תמיד יגרום לך הרגשה של שחרור:) מקווה שעזרתי
באותו הנושא: