5 תשובות
לא
לא בטוח.אצלנו המורה אמרה שמותר עד 10% יותר אבל אחר כך ראיתי מורה בטיקטוק שאומרת שלא מורידים.
נראלי שלא,למי יש כוח לספור??
מורה שלי אמרה שגם אם כותבים 200 לא מורידים.
לא מורידים פשוט מורים לא ממליצים על זה כי יש יותר מקום לטעויות. אני עשיתי בכל המבחנים של לא פחות מ170-200 ולא ירדו לי על זה נקודות.

אל תשכחו שבכל המיקודים מלחמה, קורונה ומשברים אחרים הורידו את מספר המילים שנדרשים לכתוב גם בלשון וגם באנגלית כדי להקל על התלמידים אבל זה לא אומרת שבאמת התשובה בנויה לפחות מילים.
אנונימית