20 תשובות
וואלה אף אחד לא אוהב אותי אז לא יודע אין דוגמאות
אנונימי
זה קרה לי לפני די הרבה שנים. היה לי קראש על מישהי תקופה יחסית ארוכה וממש במקרה יצא לנו להיפגש מחוץ למסגרת שהיינו בה יחד. בסוף היום התחבקנו והיא אמרה שיש לי חיבוק ממש cozy ומחבק כזה וזו הייתה בין המחמאות הכי טובות שקיבלתי עד היום. יכול להיות שזה מושפע גם מזה שממש הייתי בקטע שלה חחח
שואל השאלה:
למה אתה חושב שאף אחד לא אוהב אותך אני בטוח ב100 אחוז שזה לא נכון וגם אם זה מה שאתה מרגיש עכשיו זה מתישהו יעבור תהיה בטוח שהרבה אנשים אוהבים אותך גם אם אתה לא רואה את זה כרגע
למה אתה חושב שאף אחד לא אוהב אותך אני בטוח ב100 אחוז שזה לא נכון וגם אם זה מה שאתה מרגיש עכשיו זה מתישהו יעבור תהיה בטוח שהרבה אנשים אוהבים אותך גם אם אתה לא רואה את זה כרגע
אנונימי
מסכים ומחזק ברמות
שואל השאלה:
ילד טבע: אהבתי את הסיפור איזה חמוד זה, עכשיו כשאתה חושב על זה עולה לך חיוך?
ילד טבע: אהבתי את הסיפור איזה חמוד זה, עכשיו כשאתה חושב על זה עולה לך חיוך?
אנונימי
חד משמעית, בדיעבד נהיינו חברים ממש טובים ואנחנו עדיין מדברים עד היום.
שואל השאלה כי פשוט אף אחד לא רמז אפילו בחיים שיש לו או לה קראש עליי
אנונימי
שואל השאלה:
מתוסבכת: למה את מרגישה ככה?
מתוסבכת: למה את מרגישה ככה?
אנונימי
שואל השאלה:
אני בטוח שגם אם היא/הוא לא מראים את זה זה רק ממבוכה ותאמין לי שאין מצב שלא אוהבים אותך זה פשוט תקופה שזה ככה מרגיש אבל אל תדאג תדע שגם אם לא מראים את זה אתה ממש נאהב על ידי כל מי שמכיר אותך
אני בטוח שגם אם היא/הוא לא מראים את זה זה רק ממבוכה ותאמין לי שאין מצב שלא אוהבים אותך זה פשוט תקופה שזה ככה מרגיש אבל אל תדאג תדע שגם אם לא מראים את זה אתה ממש נאהב על ידי כל מי שמכיר אותך
אנונימי
וואי elrom אתה מקסים ברמות
מאחל לך שתמצא מישהו/מישהי מושלמים בשבילך
מאחל לך שתמצא מישהו/מישהי מושלמים בשבילך
^^
דיברתי על אהבה רומנטית, יש כאלה שאוהבים אותי כידיד זה בטוח
דיברתי על אהבה רומנטית, יש כאלה שאוהבים אותי כידיד זה בטוח
אנונימי
שואל השאלה:
לילה טוב ואנונימי ומתוסבכת אני רוצה שאתם תדעו שאתם הרבה יותר נאהבים ממה שזה נראה ותשנו ותחיו עם המחשבה הזאת ותהיו בטוחים שאתם מוצעי חן בעיני מישהו
לילה טוב ואנונימי ומתוסבכת אני רוצה שאתם תדעו שאתם הרבה יותר נאהבים ממה שזה נראה ותשנו ותחיו עם המחשבה הזאת ותהיו בטוחים שאתם מוצעי חן בעיני מישהו
אנונימי
תגנו על הבן אדם הזה בכל מחיר
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי אהבה זה מכל הבחינות ואני בטוח ב100 אחוז שמישהי או מישהו שמים אליך לב ופשוט מתביישים להראות את זה
אנונימי אהבה זה מכל הבחינות ואני בטוח ב100 אחוז שמישהי או מישהו שמים אליך לב ופשוט מתביישים להראות את זה
אנונימי
שואל השאלה:
תודה רבה ילד טבע ואנונימי גם אתם מקסימים ברמות ושתמצאו את ההכי טוב בשבילכם ושתחיו ותמיד תדעו שאתם נאהבים ושלא יהיה לכם ספק בזה
תודה רבה ילד טבע ואנונימי גם אתם מקסימים ברמות ושתמצאו את ההכי טוב בשבילכם ושתחיו ותמיד תדעו שאתם נאהבים ושלא יהיה לכם ספק בזה
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימית אני אומר לחברה הכי טובה שלי שהיא חמודה כשהיא מראה רגשות כל רגש גם אם היא כועסת כי זה פשוט חמוד חחח
אנונימית אני אומר לחברה הכי טובה שלי שהיא חמודה כשהיא מראה רגשות כל רגש גם אם היא כועסת כי זה פשוט חמוד חחח
אנונימי
^ יש לך חברה ואתה בן 13 אלוהים...
שואל השאלה:
חברה הכי טובה (bff) לא חברה בת זוג (gfׁׁׁׂׂׂׂׂ)
חברה הכי טובה (bff) לא חברה בת זוג (gfׁׁׁׂׂׂׂׂ)
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימית: את עדיין בקטע שלו?
אנונימית: את עדיין בקטע שלו?
אנונימי
שואל השאלה:
לילה טוב ולכל אלה שחושבים שאף אחד לא חושב עליו, שהם לבד או שלא אוהבים אותם אז תהיו בטוחים שזה לא נכון ואתם מושלמים, ובסוף אתם תקבלו את מה שמגיע לכם וגם אם עכשיו זה לפעמים מרגיש ככה זה לא אומר שזו באמת הסיטואציה ואני בטוח שיש אנשים אחרים שרק רוצים שיאהבו אותם כמו שאנשים אוהבים אתכם. לילה טוב
לילה טוב ולכל אלה שחושבים שאף אחד לא חושב עליו, שהם לבד או שלא אוהבים אותם אז תהיו בטוחים שזה לא נכון ואתם מושלמים, ובסוף אתם תקבלו את מה שמגיע לכם וגם אם עכשיו זה לפעמים מרגיש ככה זה לא אומר שזו באמת הסיטואציה ואני בטוח שיש אנשים אחרים שרק רוצים שיאהבו אותם כמו שאנשים אוהבים אתכם. לילה טוב
אנונימי
באותו הנושא: