6 תשובות
ממש עכשיו ניגשתי בדצמבר
התחלתי סוף אוקטובר - 3 חודשים
פעם ראשונה
התחלתי סוף אוקטובר - 3 חודשים
פעם ראשונה
שואל השאלה:
חודשיים,לא ?
אם התחלת בסוף אוקטובר והבחינה היית בסוף דצמבר.
חודשיים,לא ?
אם התחלת בסוף אוקטובר והבחינה היית בסוף דצמבר.
אנונימי
שואל השאלה:
^
וכמה זמן למדת סה''כ?
ניגשת רק פעם אחת?
^
וכמה זמן למדת סה''כ?
ניגשת רק פעם אחת?
אנונימי
חודש
רציתי לסיים גם הלחיצו על השינויים
דרך יואל גבע
רציתי לסיים גם הלחיצו על השינויים
דרך יואל גבע
לא אף אחד מאלו, אבל בדרכ עושים טיול של עד חצי שנה, ואז אנשים בוחרים לאן להתקדם.
בנוגע לדבר השני, הייתי ממליץ לך לקחת קורס בכללי
בנוגע לדבר השני, הייתי ממליץ לך לקחת קורס בכללי
סליחה סוף ספטמבר
באותו הנושא: