5 תשובות
לגמרי נורמלי. חיסון זה בייסיקלי להחדיר לך לגוף את הוירוס/הנגיף/החיידק ברמה ממש קטנה וחלשה ככה שהמערכת החיסונית שלך תוכל להתמודד עם זה וככה "להכיר" את המחלה. ככה, בפעם הבאה שהיא תיכנס לך לגוף, המערכת החיסונית שלך כבר תכיר אותה ותדע איך להתמודד איתה ולא תחלי. אז בזמן הזה שהמחלה נמצאת בצורה מוחלשת בגוף שלך המערכת החיסונית שלך עובדת קשה והגיוני שאת מרגישה קצת חולה מזה. זה יעבור תוך יום יומיים, אל תדאגי!
כן אחרי חיסון ככה זה בדרכ
כן קורה
כן
תופעות לואי