5 תשובות
98 הצקה בביהס. בת 15
אנונימית
זה כזה עצוב לשמוע שיש אנשים מספיק חראות בעולם הזה בשביל להציק לאחרים בבית ספר
הלב שלי יוצא עליכם כל מי שסובל מהצקות ומהשפלות ואני מקווה שתדעו טוב יותר :)
הלב שלי יוצא עליכם כל מי שסובל מהצקות ומהשפלות ואני מקווה שתדעו טוב יותר :)
אני גם עם עודף משקל אני שוקלת בערך 60 והייתי חייבת להעלות במשקל ולא הצלחתי לעצור אגב אם כבר מדברים טיפים איך לרדת במשקל בלי חדכ כל יום?
בגיל 15 הייתי 82 פשוט כי אני אוהבת לאכול (היום בת 20 ושוקלת 70)
אנונימית
אני ההפך אני שוקל בקושי 50 קילו ואני מטר 75
זה בגלל שאני בדיכאון ואני לא רוצה לאכול
זה בגלל שאני בדיכאון ואני לא רוצה לאכול
באותו הנושא: