8 תשובות
שאלה טובה
בעיה של כולנו
אני לא מכור פשוט כשאין לי מה לעשות אני בא לכאן ותמיד אין לי מה לעשות
את שואלת את האנשים הלא נכונים..
מורידים אפליקציה שקוראים לה one sec/ascent ושמים טיימר על האפליקציה
הכי פשוט? מוחקים סטיפס
אם לא בא לך להתנתק לגמרי, תתקיני חוסם אפליקציות עם הגדרת זמן, ותגבילי את עצמך לשעה ביום
אי אפשר חח
מוחקים...
או למחוק את האפליקציה - וזה קשה מאוד
או להגביל את עצמך לשעה ביום גג אבל להעסיק את עצמך בזמן שמתפנה.