8 תשובות
שואל השאלה:
כי וואלה לדעתי עשיתי סרטון מצחיק ומצחיק עוד כמה אלפים טובים ואז פתאום מישהו דופק לי "מביך" קצת לא נעים
אנונימית
הוא מביך בעצמו
תחשבי שהוא כל כך השקיע בך שהוא נכנס לתגובות ורשם לך את זה איזה השקעה
מי שדפק לך "מביך" לא יודע להנות מהחיים
גם כן רושם את זה מאחורי המקלדת בוא ותגיד בפנים גם משעמם לו בחיים שהוא משאיר תגובות הייט לאנשים שנהנים אל תתייחסי
תמיד יהיה לאנשים מה להגיד
לכל סרטון טוב אם הרבה צפיות יש תגובת הייט לפחות אחת פשוט תתעלמי מזה. אם את מרוצה מהסרטון שזה לא יפריע לך
מה אכפת לך כל עוד אתה מרוצה מהסרטון עשית את שלך תתעלם
תשאירי הייטרים=מעריצים=פרסום
לשים זין