12 תשובות
ישמצב אבל גם לי זה ככה זה פשוט בוטים אל תדאגי
לא
אני אוהבת אותך sadistic
שואל השאלה:
אז תצחקי^
אז תצחקי^
אנונימית
לא בהכרח
יכול להיות שזה סתם בוטים או שהגבת לאיזה פוסט
יכול להיות שזה סתם בוטים או שהגבת לאיזה פוסט
גם לי זה קורה
ולא אמרו לי כלום על הפצה או משהו (לא שיש סיבה שיופץ משהו אבל עדיין)
ולא אמרו לי כלום על הפצה או משהו (לא שיש סיבה שיופץ משהו אבל עדיין)
יש מצב אבל אולי זה סתם בוטים
לא מחייב
למה שזה יגיד שפירסמו עלייך משהו
זה באג
יש סיכוי
באותו הנושא: