6 תשובות
שואל השאלה:
אם אני מצלמת פשוט סטורי של מישהו (אני בקלוז שלו) סתם מצלמת כדי להראות למישהו זה שולח לו משהו?
אם אני מצלמת פשוט סטורי של מישהו (אני בקלוז שלו) סתם מצלמת כדי להראות למישהו זה שולח לו משהו?
אנונימי
^לא
שואל השאלה:
פשוט לדעת אם זה לא מודיע לצד השני
פשוט לדעת אם זה לא מודיע לצד השני
אנונימי
אם אתה שם קלוז שצילמת והעלת להייליטס משתמש שלא בקלוז שלך לא יראה אותו.
לא
עריכה: לא בטוחה אם הבנתי את השאלה
אם אתה מתכוון לזה שאתה מצלם מסך של סטורי של מישהו אז זה לא מראה לו
עריכה: לא בטוחה אם הבנתי את השאלה
אם אתה מתכוון לזה שאתה מצלם מסך של סטורי של מישהו אז זה לא מראה לו
לא
וטוב שכך
וטוב שכך
באותו הנושא: