29 תשובות
באמת שלא אכפת לי
נמוכות
שואל השאלה:
אל תקשיבו לראשון הוא חרטטן
&&.
הראשון שהגיב על השאלה עשה את כל המאמצים כדי להכנס להגיב ולהצביע לעצמו לייק ראשון, תנו כבוד
אני וה1.72 שלי נפגעים קשות
האמת היא עדיף גברים נמוכים
גבוהות נמוכות
גם ככה בקצב הזה אני אגיע ל190 לפני גיל 18
גבוהות
נמוכות אבל אני גבוהה אז כל מה שמתחת 170
נמוכות
אני חייב לנסות גבוהה
שואל השאלה:
חברים נכון שעדיף אישה גבוהה?
זה הרבה יותר מושך מה יש לכם!!!
&&.
נמוכות או אותו גובה
^^אני יכול להבין אנשים שנמשכים לזה
נמוכה יותר מושך האמת
נשים יפות יש בכל גובה
הבדלי גובה זה הדבר הכי מושך בארץ על מה אתם מדברים
שואל השאלה:
הכי יפה כשאישה גבוהה אל תתווכחו איתי(אני נמוכה)
&&.
מעדיף בסביבות ה170-178, גבוהות אבל שעדיין יהיו נמוכות ממני
וואלה זה בחיים לא משהו שאני אפסול עליו
בתור מישהי נמוכה אני חושבת שאם אראה לבד את הבחורה הגבוה אני יגיד שזה הכי יפה בעולם להיות גבוהה אבל בתור זוג כיאלו הבדלי גובה זה פשוט יפה
אני מעדיף גבוהות ממני
שואל השאלה:
^כל הכבוד אלוף זאת התשובה הנכונה
&&.
ממש לא בחורה נמוכה ממש זה חמוד זה סקסי לחבק אותה והכל פשוט עובד יותר טוב
וואלה אני 1.91 אז מעדיף מישהי 1.70 לפחות. מישהי שיותר נמוכה מזה יראה פשוט מוזר
אנונימי
בגובה שלי
אנונימי
מענייןן
אני דיי נמוך, אז גבוהות.