12 תשובות
זה לא שזה מוריד, זה פשוט רומז על פרינדזון
שואל השאלה:
ככה זה מרגיש לכם?
אנונימית
מה זה פרינדזון
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו שהוא יהיה רק ידי שלך, ולא מעבר. בעצם שלא תהיו בזוגיות
אנונימית
לא מאמין שכולם-*כולם*, אבל אני בטוח שזה יכול להוריד להרבה
שואל השאלה:
אז לא להגיד את זה למישהו שיש לי קראש עליו ? חיחחח
אנונימית
שואל השאלה:
יש לך רעיון למשהו להגיד במקום ברו כי אני תמיד אומרת את זה לכולם ואני מתחילה להבין שזה הורס לי
אנונימית
כיף לי לומר את זה אבל אם יצא לי לקראש
חחח וואו אוקי-
אממ אני חושב שפחות עדיף, למרות שאם את רוצה להתקרב אליו יותר לפני שאת אומרת לו אם בכלל אולי זה יכול להיות סבבה
אני אומרת את זה
נטו לעצבן אותו
כי אני יודעת שזה מחרפן לו את המוח
לראש תגידי חיימשלי ולכל השאר ברו
מוריד גם נותן תחושה גברית מגעיל
היא אח יקר
אנונימי