6 תשובות
פשוט אנשיים רואים שרני לא מורכזת ואני מרגישה בעצמי אז ממליצים לעשות אבחון או שמבקשים ועושים
הביאו לי תופס עם שאלות ואמרו לענות עליו וכך ראו שיש לי
שואל השאלה:
^^התכוונתי לבאבחון עצמו
אנונימי
זה היה האבחון
מטבעי הייתי מאוד איטי באבחון כללי שעשיתי, לכן חשבו שזה קשב וריכוז
לאחר מכן הלכתי לאבחון ספציפי של קשב וריכוז ושם סיפרתי קצת על עצמי ועל זה שגם לאימא שלי יש קשב וריכוז, ולכן החליטו לאבחן אותי עם add.
אה מה אמורים לעשות?
מביאים לך דף אתה עונה ומחכה לתשובה זהו