13 תשובות
בטח בא לי גם
זה לא מביך
בינתיים אנשים שמריצים ביזנס של סליים
כן למה לא
זה אחלה לקשב וריכוז
גם אניי
אנונימית
שואל השאלה:
כיאלו אם אלך מחר לחנות לקנות בורקס ודבק נוזלי זה לא מביך?
אנונימית
לא יודע אני נגיד לא גדלתי על זה, אבל וואלה לא אכפת לי להתעסק עם זה
כן גם אני רוצהה
זה מורכב מבורקס ?!
מה אכפת לך זה כיף לכי לקנות
אנונימית
חחח לא בורקס כזה
שואל השאלה:
יאללה מחר בחלון שלי אלך לקנות!
אנונימית