9 תשובות
לרוב זה אומר שעברת אבל אל תתחיל להתרגש עדיין. בהצלחה!!
שואל השאלה:
גם אם הוא נתן לי הרבה הערות מילוליות?
אנונימי
לא בטוח, הוא יכול פתאום לכתוב נוסע מהר מדי, צמוד לימין מדי וכל מיני שטויות.
כמובן שהסיכוי שלך טוב ואני מקווה
אם הוא נתן הרבה הערות מילוליות לא בטוח
לאו דווקא. יש אנשים שמעירים להם וזה מספיק כדי שהטסטר יכשיל
כן
תעדכן
אותי לא בלמו ולא נגעו בהגה והכשילו אותי. אז לא, לא בהכרח שעברת תלוי בטסטר עד כמה בן ז1נה הוא.