11 תשובות
כן
כן
כן חרא עליהן לא חברות
כן
ברור
&&.
הגיוני, תורידי
אבל תנסי לדבר איתן על זה
מי צריך אויבות שיש חברים כאלה
שואל השאלה:
אל תבינו לא נכון אני לא אספר את ההיסטוריה:
פעם מזמן היינו יוצאות נפגשות מלא
וכיום כל אחת בדרך שלה ובזוגיות
אבל אמרתי להן שהן יכולות חופשי לשלוח לי הודעה ולקרוא לי כשהן יוצאות והן לא עושות את זה
אנונימית
הגיוני שאת מרגישה ככה
אבל לדעתי להוריד להם עוקב זה אימפולסיבי
תחשבי על זה עוד קצת ואם זה ממש בלתי נסבל תורידי להן עוקב
אבל קודם כל ממליצה לך לנסות לדבר איתן ולראות אם יש להן כוונה להשתנות
אז זה אומר שהם לא רוצות אותך אני יודעת זה כואב אבל יש הרבה אנשים בעולם ואת יכולה ללכת לחברות אחרות הם לא שוות את זה הן מפסידות