8 תשובות
15000 בערך
חתיכת סקאם
חפרו על זה מלא והביאו לה עוקבים והיא מביאה עוגה אחת
זה גם חתיכת ביזבוז כל הדבר הזה למה שהיא בכלל תתחיל
זה כמו ההוא שאכל בכמויות בקורונה רק שעליה לא יוצאים
זה כזה ישראלי לראות עוגה ענקית ולחשוב על המחיר שלה

אבל בטח המון
^^ היא כנראה לא אוכלת את כל זה...
וזה לא כזה ביג דיל שתהנה לה
נו זה מה שאני אומרת היא מבזבזת כסף ואוכל
שואל השאלה:
בסדר אם יש לה כסף לזה מה זה משנה
אם זה עושה לה טוב
אנונימית
זה הדבר הראשון שחשבתי עליו כשראיתי את העוגה
זה עלה הרבה לדעתי אבל לא מדי הרבה אם היא אשכרה הסכימה לכל הדבר הזה
שואל השאלה:
תאמת יש מצב שלא מעל 15 אלף כי יש מצב שהלמטה הוא קלקר
היא לא אכלתה או חתכה אצ זה
אנונימית