14 תשובות
עשיתי ב24 ולא
עשיתי ב 23.12 וורם קיבלתי תשובה
אנונימי
וואי לא קיבלתי ראיון עדיין קצת מוזר
כן תודה קבלתי תשובה
עשיתי ראיון
קיבלתי זימון גם ליום מבחנים נוסף
עשיתי ראיון
קיבלתי זימון גם ליום מבחנים נוסף
^כן
לא זה אותו מסלול
לא זה אותו מסלול
אתה יודע איזה תפקיד ? מסלול אתה ?
אני עשיתי מיון המשך פשוט, לכל התפקידים הרגילים
מה זה תפקיד רגיל למשל ?
מה זה תפקיד מיוחד שאליו אתה לא מיועד?
מה זה תפקיד מיוחד שאליו אתה לא מיועד?
המיוחדים זה מצוב ופסי וכאלה
רגילים זה תוכניתן מגן סייבר דאטא אנליסט
למה למה אתה מתמיין?
רגילים זה תוכניתן מגן סייבר דאטא אנליסט
למה למה אתה מתמיין?
לא אמרו לי למה אני מתמיין
אפילו ששאלתי אמרו שלא יודעים לומר לי
בכל מקרה בהצלחה
אפילו ששאלתי אמרו שלא יודעים לומר לי
בכל מקרה בהצלחה
אנונימי
נו אז זה הרגילים, מיוני המשך
מאז השאלה הזאת קיבלתי תשובה ועשיתי את המיון
עשיתי ב 23.12 ולא קיבלתי תשובה
לא הבנתי
עשית יום מבחנים שני בבש או צריפין מבלי לקבל ראיון ?
אז כנראה אנחנו למסלולים שונים בבסמח
עשית יום מבחנים שני בבש או צריפין מבלי לקבל ראיון ?
אז כנראה אנחנו למסלולים שונים בבסמח
אנונימי
באותו הנושא: