3 תשובות
אתה צריך לפלרטט / לקחת סיכון בקטנה. מתח מיני בקטנה.
וכשאתה מתחיל מתח קטן אתה בודק איך היא מגיבה על זה.
ואז מגביר עוד ועוד.
ויש מצב שאתה עושה טעויות - אולי אתה נחמד מדי, אולי אתה מדבר על דברים רגילים בין חברים, על היום יום וכאלה. שזה טוב אבל חייב שיהיה אקסטרה של מתח מיני ו "spicy"
וכשאתה מתחיל מתח קטן אתה בודק איך היא מגיבה על זה.
ואז מגביר עוד ועוד.
ויש מצב שאתה עושה טעויות - אולי אתה נחמד מדי, אולי אתה מדבר על דברים רגילים בין חברים, על היום יום וכאלה. שזה טוב אבל חייב שיהיה אקסטרה של מתח מיני ו "spicy"
הכל בסדר, כל אחד והקצב שלו.
יפה שאתה מנסה, אבל אתה יודע מה אומרים,
לפעמים הלחץ הוא שתוקע לנו דברים.
חלילה לא אומרת שאתה לחוץ או מלחיץ,
אבל אולי קח את זה יותר בקלות, תיהנה מהזמן עם עצמך שגם זה דבר נהדר,
והכל יבוא ויסתדר בזמן שלו.
לא קל להכיר מישהו שבאמת מתאים לנו,
גם אם זה נראה קל אצל ועבור האחרים.
הכל בסדר איתך, אל דאגה.
יפה שאתה מנסה, אבל אתה יודע מה אומרים,
לפעמים הלחץ הוא שתוקע לנו דברים.
חלילה לא אומרת שאתה לחוץ או מלחיץ,
אבל אולי קח את זה יותר בקלות, תיהנה מהזמן עם עצמך שגם זה דבר נהדר,
והכל יבוא ויסתדר בזמן שלו.
לא קל להכיר מישהו שבאמת מתאים לנו,
גם אם זה נראה קל אצל ועבור האחרים.
הכל בסדר איתך, אל דאגה.
לא נראה זה משהו אצלך פשוט עוד לא מצאת את האחת
באותו הנושא: