15 תשובות
שואל השאלה:
^^^לא
^^^לא
אנונימית
למה את משחקת בו ככה?
שואל השאלה:
יש הומו אבל לא נראלי זה נחשב לשם חיבה
יש הומו אבל לא נראלי זה נחשב לשם חיבה
אנונימית
שואל השאלה:
^^מה?
^^מה?
אנונימית
מה הקטע של הלב?
שואל השאלה:
למה לא ?
שמים לב גם לאנשים שבקושי מכירים
"שם לב אדום" זה רגיל לילדים מהכיתה שאני מקושי מכירה אני קוראת ככה זה למה באלי לשנות לכינוי אנחנו חברים כבר שנה כמעט
למה לא ?
שמים לב גם לאנשים שבקושי מכירים
"שם לב אדום" זה רגיל לילדים מהכיתה שאני מקושי מכירה אני קוראת ככה זה למה באלי לשנות לכינוי אנחנו חברים כבר שנה כמעט
אנונימית
סתם מרגיש לי מאוד מוזר לשים לב אדום למישהו שהוא סתם עוד חבר בשבילך
שואל השאלה:
^מה למה?
^מה למה?
אנונימית
סטוץ עם לב
יש לך שם חיבה שאת קוראת לו בו?
אין לך שם חיבה בשבילו?
שואל השאלה:
^^^ההפך אצלי גם לחברות שאני לא קרובה עליהם בכלל אני ישים לב ורוד ושם
וככל שנהיה חברים זה יהיה כינוים כי למה שאני אתן כינוי למישהו שאני לא חברה שלו
לב אדום זה פשוט נורמלי למה שאני התעמק בצבע של הלב לבן או אדום או ורוד אין שוני
אני שמה ורוד כי זה הצבע הכי יפה שיש
^^^ההפך אצלי גם לחברות שאני לא קרובה עליהם בכלל אני ישים לב ורוד ושם
וככל שנהיה חברים זה יהיה כינוים כי למה שאני אתן כינוי למישהו שאני לא חברה שלו
לב אדום זה פשוט נורמלי למה שאני התעמק בצבע של הלב לבן או אדום או ורוד אין שוני
אני שמה ורוד כי זה הצבע הכי יפה שיש
אנונימית
כי לא שמים לב אדום לידידים
גם לחברות שהן לא הכי קרובות אליי אני שמה לב לבן או ורוד
שמים אדום רק למישהו שאת ממש אוהבת כמו חבר שלך או משפחה
גם לחברות שהן לא הכי קרובות אליי אני שמה לב לבן או ורוד
שמים אדום רק למישהו שאת ממש אוהבת כמו חבר שלך או משפחה
^בול
אני קוראת לכל החברים שלי בוואצאפ פשוט בבדיחה פרטית שהייתה לנו פעם אוצלא יודעת משהו שקשור אליו, אין לי אף חבר ששמור פשוט בשם שלו
באותו הנושא: