5 תשובות
כן ח ח ל ח
למה לא
שמתי ברגיל
שימי מה שבא לך... הכל סבבה
לא צריך לחשוב על זה יותא מדי
לא צריך לחשוב על זה יותא מדי
כן זה ספאם
באותו הנושא: