5 תשובות
זה גם יגרד המון מעבר לזמן החלמה זה בסדר
שואל השאלה:
את האמת שלא מגרד לי ואני לא מרגיש כלום אני רק מרגיש את הקעקוע טיפה כשאני נוגע בו זה קעקוע ראשון אז אני לא יודע אם זה בסדר
את האמת שלא מגרד לי ואני לא מרגיש כלום אני רק מרגיש את הקעקוע טיפה כשאני נוגע בו זה קעקוע ראשון אז אני לא יודע אם זה בסדר
אנונימי
זה בסדר אל תדאג
שואל השאלה:
סבבה תודה אחי
סבבה תודה אחי
אנונימי
אין בעד מה
באותו הנושא: