6 תשובות
וואי אני נלחצתי ברמות ונכנסתי לסרטים לא הספקתי לעשות הרבה, אני אולי שעתיים ישבתי והסתכלתי על הדף, כל מה שלמדתי נמחק לי מהראש. בסוף מהתשובות שראיתי את מה שכן עשיתי אז עשיתי נכון. פשוט באסה שאני צריכה עכשיו לגשת למועד ב למרות שלמדתי והתכוננתי
אנונימית
שואל השאלה:
וואי זה באמת באסה^
אנונימי
אל תשכחי שתמיד יש מועד ב לשפר
הייתה לי אשכרה שאלה נכונה חוץ מסעיף ולבסוף ויתרתי עלייה והשארתי שאלה נכונה חלקית
היה בסדר ברוך השם
ברוך השם טובה