4 תשובות
זה לא בסדר אבל זה טבעי,קורה גם לי ומניח שלהרבה אנשים,כי המוח שלך מקשר ביניהם אז תמיד שתראה אותו כנראה שתזכר בה
חח זה הטבע שלנו לשנוא את המתחרים לנו או שמה שמזכיר לנו תקופות שלא אהבנו
אני למשל ראיתי סרט נגיד במבי עם האקסית שלי כל פעם שאני רואה את במבי אני נזכר בה ואני שונא את זה עושה לי קרינג
אבל תמיד תזכור בחורה אמיתית לא תסתכל לצדדים היא יודעת להבדיל בין פנטזיה למציאות
אנונימי
זה רק זמר
לא