2 תשובות
בסוף אי אפשר לחיות במלון לנצח, החיים מתקדמים
היי יקרה,
אני מאוד מבינה לליבך ושמחה ששיתפת.
בימים אלו, שיש סוג מסויים של חזרה לשיגרה, רבים מתמודדים עם רגשות כמו שלך.
השנה האחרונה הייתה שנה מאוד מטלטלת לכולנו. איזה יופי שאת מסיימת אותה בטוב עם רגשות חיוביים, קשרים חברתיים חדשים ועצמאות.
יחד עם זאת יש חשיבות בחזרה הביתה לצפון המפונה ותהיי גאה שיש לך חלק בזה.
כשתתבגרי ותהיי ברשות עצמך תוכלי לבחור איפה לגור.
שולחת לך חיבוק ומאחלת התאקלמות מהירה וקלה בביתך "החדש ישן"
אני מאוד מבינה לליבך ושמחה ששיתפת.
בימים אלו, שיש סוג מסויים של חזרה לשיגרה, רבים מתמודדים עם רגשות כמו שלך.
השנה האחרונה הייתה שנה מאוד מטלטלת לכולנו. איזה יופי שאת מסיימת אותה בטוב עם רגשות חיוביים, קשרים חברתיים חדשים ועצמאות.
יחד עם זאת יש חשיבות בחזרה הביתה לצפון המפונה ותהיי גאה שיש לך חלק בזה.
כשתתבגרי ותהיי ברשות עצמך תוכלי לבחור איפה לגור.
שולחת לך חיבוק ומאחלת התאקלמות מהירה וקלה בביתך "החדש ישן"
באותו הנושא: