3 תשובות
היה נחמד, לא תתקלי במשהו שלא למדת, אם את יודעת ת'חומר טוב אז הכול טוב.
לא זוכר כמה זמן לקח לי לקבל ת'ציונים, סורי.
לא זוכר כמה זמן לקח לי לקבל ת'ציונים, סורי.
לקח הרבה זמן עד הציון ממש צמוד למועד ב.
לא אהבתי את הבגרות הזאת בסוף גם קיבלתי בה לא הרבה (מתחת ל80) אבל היה סיפוק לסיים עם זה סוף סוף
לא אהבתי את הבגרות הזאת בסוף גם קיבלתי בה לא הרבה (מתחת ל80) אבל היה סיפוק לסיים עם זה סוף סוף
בהצלחה לנו היוםם
באותו הנושא: