17 תשובות
תלוי מה הסיטואציה
לא לענות..
תשלחי אימוג'י של אצבע משולשת.
שואל השאלה:
^^^כתבתי לו על משהו כן ואז מה המרמור בצחוק ואז הוא כתב מה הקטע לא הבנתי,ואז כתבתי זה בצחוק מה אתה קופץ והוא כתב אה
^^^כתבתי לו על משהו כן ואז מה המרמור בצחוק ואז הוא כתב מה הקטע לא הבנתי,ואז כתבתי זה בצחוק מה אתה קופץ והוא כתב אה
אנונימית
אימוגי חייזר
אימוג'י חיזר זה הכי נכון לשלוח
תקשיבי או שתכתבי אה או שלא תעני מה שאת מרגישה יותר סבבה
גם את יכולה לכתוב כזה עוד מעט
גם את יכולה לכתוב כזה עוד מעט
שואל השאלה:
לשלוח אולי שלד?אימוגי שלד כאילו או לרשום אה או לא לראות ולא לענות תסביךף
לשלוח אולי שלד?אימוגי שלד כאילו או לרשום אה או לא לראות ולא לענות תסביךף
אנונימית
אם את רוצה להגיב משהו ציני בחזרה תגידי את הקלאסים נו
''איך פספסת את ההומור שלי. כנראה אני צריכה להתחיל לצרף סמיילי בסוף כל משפט''
''אוי, שכחתי שצריך לצרף תרגום להומור''
לא זה כן? אבל דברים בסגנון.
''איך פספסת את ההומור שלי. כנראה אני צריכה להתחיל לצרף סמיילי בסוף כל משפט''
''אוי, שכחתי שצריך לצרף תרגום להומור''
לא זה כן? אבל דברים בסגנון.
אנונימי
תשלחי איזה אימוג'י
^^אל
אימוגי של דגל הלהטב סמאשש
אמאלה ממש תסביך
תכתבי נראה לי סתם אה
אבל לא יודעת חחח
שואל השאלה:
כתבתי אימוגי כזה סתלבט שאנחנו כל הזמן כותבים תודהה
כתבתי אימוגי כזה סתלבט שאנחנו כל הזמן כותבים תודהה
אנונימית
יאוו אפשר צילום מסך?
באותו הנושא: