3 תשובות
בעיני ממש לא, אני 1.72 והולכת עם עקבים. תעשי מה שטוב לך:)
אנונימית
כן אבל תסתכלי קודם כל אם את יכולה ללכת עליהם ואם זה לא כואב לך כי כשאת גבוה זה יותר בעייתי.
תעשי מה שבא לך, הלוואי עלי הגובה המהמם הזה!, חיים פעם אחת..:)
באותו הנושא: