4 תשובות
אם בקפיטריה טעים עדיף שם אם לא אז להזמין ממקום אחר
תזמיני בקפיטריה
עדיף בקפיטריה
לדעתי בקפיטריה :)
בתיאבון ויום טוב! :)
בתיאבון ויום טוב! :)
באותו הנושא: