2 תשובות
כן אופק זה כלל חמן
בדרך כלל לא נותנים אופציה לעוד מיונים אבל את יכולה לנסות
ולמה לא אופק בכל זאת?
שואל השאלה:
אופק נשמע טוב אבל רציתי להתמיין לאתרוג
בכל מקרה לא אתלונן על אופק אבל אנסה כי זה לא ההעדפה הראשונה שלי
תודה!
אנונימית