2 תשובות
כן אופק זה כלל חמן
בדרך כלל לא נותנים אופציה לעוד מיונים אבל את יכולה לנסות
ולמה לא אופק בכל זאת?
בדרך כלל לא נותנים אופציה לעוד מיונים אבל את יכולה לנסות
ולמה לא אופק בכל זאת?
שואל השאלה:
אופק נשמע טוב אבל רציתי להתמיין לאתרוג
בכל מקרה לא אתלונן על אופק אבל אנסה כי זה לא ההעדפה הראשונה שלי
תודה!
אופק נשמע טוב אבל רציתי להתמיין לאתרוג
בכל מקרה לא אתלונן על אופק אבל אנסה כי זה לא ההעדפה הראשונה שלי
תודה!
אנונימית
באותו הנושא: