9 תשובות
עליך
על החבר הכי טוב שלי בהתקף אוסידי ב3 בלילה נעול בשירותים בוכה...
על היום שהיה לי התקף ocd על זה שיש לי ocd וadhd
אנונימי
זה לא הזה של האוהבים סדר? למה שאנשים יבכו מזה?
אנונימית
^זה לא אנשים שאוהבים סדר, זה מחלה נפשית שגורמת לדפוסים חוזרים אובססיביים שהאדם מרגיש שהוא חייב לעשות
אנונימי מה אתה תוקף לא הבנתי? בכללי ocd לפי מה שאני שמעתי זה אוהבים סדר, זה למה שאלתי, לא כל בן אדם יודע הכול
וואו אנשים כאן לפעמים סתם תוקפים השם ישמור גם אולי קראת ששאלתי את זה בצורה תוקפת, אבל לא! שאלתי בצורה של לדעת, כי בחיים לא שמעתי שאנשים עם ocd בכו בגלל זה ושזה בא בהתקפים
אנונימית
שואל השאלה:
^^^חחח זה בדיוק הבעיה שזה מה שאנשים חושבים שזה
מתגבר אהי שיש קצת יותר מודעות למה זה באמת
^^שאלה מפגרת למה שתשאלי דבר כזה על הפרעה נפשית? את יודעת מה הם עובדים ה"אוהבי סדר" האלה?
אנונימי