8 תשובות
זה בולשיט
אני כן נמשכת למראה חיצוני אבל אופי יותר חשוב לדעתי
לכולם אכפת
לגברים המראה החיצוני הוא פקטור הרבה, הרבה יותר גדול. גבר יכול להכנס לזוגיות/לבחור באישה אך ורק על סמך המראה החיצוני שלה.
אישה לעומת זאת יכולה לצאת עם גבר שלא תמיד לטעמה, כל עוד הוא מחזיק בתכונות גבריות כמי ביטחון עצמי, הומור וכריזמה
אישה לעומת זאת יכולה לצאת עם גבר שלא תמיד לטעמה, כל עוד הוא מחזיק בתכונות גבריות כמי ביטחון עצמי, הומור וכריזמה
אנונימי
לי אכפת מאוד לא יודעת מה בקשר לבנים אבל חשוב לי באותה מידה גם האופי
הפוך
לא
אכפת לבנות אבל באיזשהו שלב אפשר ליפול לקסם של אותו בן גם אם הוא מכוער מניסיון של מלא חברות. בנים לעומת זאת יותר קשים בזה לפי דעתי וזה תלוי לגמרי על מי מדברים
אנונימית
באותו הנושא: