התחברות
הרשמה
מחר אני הולכת לאקספו להופעה וכתוב בכרטיסים שאני באיזור של העמידה מה זה אומר? -
קישור מצורף
כאילו איפה זה נמצא בסרטון איפה שהכיסאות מקדימה כזה? אם כן למה כתוב עמידה
7 בינואר 2025, 00:37
הופעות
כרטיסים
תשובה אחת
אני חושבת שהכוונה שאת לא תהיי במקומות שיושבים בהם אלא את תהיי באיזור שעומדים בו?... אני מנחשת כן? אנלא יודעת
אנונימית
באותו הנושא:
אני הולכת להופעה של רביד ואני רוצה לעשות שלט מה אומרים מה לכתוב?
אני הולכת להופעה של סלאש, ואני בקושי מכירה שירים, אפשר הצעות לדברים שנראה לכם שיהיו בהופעה?
זה פדיחה שאני הולכת להופעה של אליעד נחום (בת 16)
אני הולכת להופעה של אודיה ואני מכינה שלט מה לכתוב?
זה מוזר שאני הולכת היום להופעה של גסטין ביבר רק בשביל ההופעה של סטטיק ובן אל?
מי פה הולכת להופעה של מאר (לאלי אספוסיטו) בפסח הקרוב?
אני הולכת בקרוב להופעה ראשונה, ואף פעם לא הייתי בהופעה קודם...
רעיונות לדברים מצחיקים לכתוב על שלט להופעה שאני הולכת?
איזה תחנת רכבת (בתל אביב) הכי קרובה לאקספו?
אני הולכת היום להופעה וכתוב שיהיה תפריט אוכל מגוון,מה זה אומר?
אם יש הופעה באקספו ת"א זה במנורה?