התחברות
הרשמה
מישהו יודע מה השעות שאפשר לבוא לכנס של השירות לאומי מחר בבנייני האומה?
לא כתוב בשום מקום מה השעות של היריד
6 בינואר 2025, 23:48
שירות לאומי
התנדבות
2 תשובות
זה מ8:00 עד 15:00
https://ibb.co/jygmsqk
קישורים מצורפים:
https://ibb.co/PYNKgG8
אנונימי
מה זה הכנס הזה??
W
Westwood
באותו הנושא:
מישהו מכיר בית מחסה לנערים בבת ים שאפשר לבוא אליו עם כלב
אני אמורה לבוא למחר לשעתיים אנגלית שעה ספורט ושעה חלון כדאי לי לבוא ??
אם אני מתחילה לעבוד בחמש והוא אמר לי לבוא שעה וחצי קודם איזה שעה לבוא?
לבוא עכשיו לשעה שלישית באיחור או לבוא בשעה הבאה?
מישהו יודע אם חייב להזמין מקום לחדר בריחה או שאפשר פשוט לבוא?
מישהו יודע אם לתעודת זהות חכמה (ביומטרית) צריך לבוא עם תמונת פספורט או שאפשר להצטלם שם?
באיזה שעה לבוא לצו ראשון? איזה שעה הכי מוקדם שאפשר לבוא לשם? מתי באתם?
אם מישהו אמר לי לבוא אליו לא לפני 2 ולא אחרי 2 באיזה שעה ללכת?
מישהו יודע אם לגן החיות בירושלים צריך להזמין כרטיס מראש או שאפשר לבוא ולקנות במקום?
מישהו יודע אם צריך להזמין כרטיסים למבוך בראשון לציון מראש או שאפשר פשוט לבוא?
מישהו יכול לבוא לפרטי שאני אחפור לו שעה על משהו שעצבן אותי רצחח???