3 תשובות
זה אללה בבאללה שם
אומרים שכולם מקבלים
שואל השאלה:
כן אני יודעת סתם מעניין אם יש מישהו שלא קיבל
אנונימית
בטוח שאם תבואי עם איזו שטות לא יתנו לך
ההבדל היחיד זה ששם הם פחות מציקים ונותנים גם בלי לברר לעומק