5 תשובות
2 בחזקת 3 אתה תגיד 2 ב-3?
אה נכון אפשר בשלישית
אבל חשבתי כזה
שתיים בשלוש v
מה שהתכוונתי אי אפשר להגיד את זה בשם של האיבר בלי להגיד בחזקת
או שאפשר אבל זה לא ברור ככ
אה נכון אפשר בשלישית
אבל חשבתי כזה
שתיים בשלוש v
מה שהתכוונתי אי אפשר להגיד את זה בשם של האיבר בלי להגיד בחזקת
או שאפשר אבל זה לא ברור ככ
שואל השאלה:
^^ אני אגיד 2 בשלישית וזה ברור שאני יכול לעשות, אבל לפעמים זה ביטוי יותר מורכב ושם זה לא ברור
^^ אני אגיד 2 בשלישית וזה ברור שאני יכול לעשות, אבל לפעמים זה ביטוי יותר מורכב ושם זה לא ברור
יש הבדל בין שתיים בשלישית לשתיים בשלוש... ואי אפשר להגיד איקס בוויאית חח^
לדעתי זה מבלבל כי אפשר לחשוב שאולי הוא מתכוון לכפל ולא חזקה
פורמלי זה לא, אבל יבינו אותך
באותו הנושא: