3 תשובות
את האמת שאין בכלל ממה להיות בלחץ. יש חלק של מבחן שזה פשוט המון שאלות חופרות, וחלק קבוצתי שהוא ממש בקטנה פשוט תהיי את ותראי נוכחות. אל תפחדי לדבר ולהביע דעה כי לא יהיו הרבה הזדמנויות.
שואל השאלה:
זהו, אני ביישנית וקשה לי עם אנשים שלא מכירה, מפחדת שהחלק הזה ידפוק אותי.
זהו, אני ביישנית וקשה לי עם אנשים שלא מכירה, מפחדת שהחלק הזה ידפוק אותי.
אנונימית
בדיוק ^^
באותו הנושא: